Clarebout slogan
Man
Man
Clarebout sfeerbeeld

Klaar voor de
nieuwe patatjes

Clarebout, één van de belangrijkste internationale spelers voor diepvries aardappelproducten, bestaat al sinds 1988. Hun logo ook. Na 30 jaar was de tijd rijp voor een kleine heropfrissing.

Rebranding van logo en huisstijl

Zonder aan de kern te raken, hernieuwden we het Clarebout-logo. Een nieuw en eigentijds lettertype, een groter font en een upgrade naar meer eigentijdse kleuren waren voldoende voor een nieuwe look and feel voor de Clarebout corporate identity.

Clarebout magazine
Clarebout magazine
Clarebout magazine
Clarebout magazine

HR-Campagne

Clarebout zoekt voortdurende nieuwe medewerkers. Om aan die vraag te voldoen lanceerden we de campagne “Klaar om er een patat op te geven?”. Of in het Frans: “Avez-vous la patate?”. De vraag werd gesteld op bussen, radio, social media en broodzakken.

Clarebout bushokje
Clarebout bushokje
Clarebout broodzakken
Clarebout magazine