DAGMAAT,
DYNAMISCHE BRANDING

Dagmaat. Dat was de naam waarmee Sam Lepoutre en zakenpartners Matthias Vandaele en Bart Sobry bij Hannibal aanklopten voor de start van hun marketing. Dagmaat? Voor niet-ingewijden: de afstand tussen 2 deurstijlen. Vakjargon dus en zo uit hun bedrijfsactiviteit gegrepen: binnendeuren

mission
dagmaat-logo

DAGMAAT OF DAG MAAT?

Dagmaat kan je ook lezen als “dag maat”. Ideaal, want je moet al beetje techneut zijn om die meeteenheid te kennen. Wie hem dus anders leest, maakt de vertaalslag naar ‘welkom zijn’, ‘opendeur’ en dat is exact wat in de huisstijl naar voor komt. Deze insteek namen we mee in ons verhaal, zowel in copy als visueel. Dagmaat, binnendeuren binnen jouw stijl.

Spelen met licht

Langs de dagmaat of dagkant valt het licht binnen. Daarom werken we met sterke zwart-wit vormen die het licht en schaduw spel visueel vertalen. De strakke lijn in het logo is de visuele vertaling van de technische term ‘dagmaat’ maar zorgt ook voor evenwicht. De ronde vormen maken het sympathiek, de strakke lijn maakt het betrouwbaar en solide. De lijn past mooi tussen de stokken van de ‘d’ en ‘t’, intelligent maatwerk zoals we vast kunnen verwachten van dagmaat.

dagmaat-car
dagmaat-store
dagmaat-cards
dagmaat-flags

Dag website

Met een sterk merkverhaal en dito branding hadden we de perfecte basis voor de uitrol van het merk. Enter visitekaartjes, belettering, affichage, gadgets, … Maar ook digitaal zorgden we voor een herkenbaar merk dankzij social media templates, e-mailhandtekening en uiteraard de website.

dagmaat-homepage