Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Als bier kunst was, dan was Delirium Tremens een werk van Dali. Geen klassieke   Rubens, Van Eyck of Rembrandt. Maar wel een meesterlijk, surrealistisch, lekker gestoord merk. En zo was ook de baseline geboren waarmee het merk Delirium een doorstart in België kreeg. “Lekker gestoord” voor een gestoord lekker bier.

Knipogen naar bierclichés

Het bier van de roze olifant is écht wel “anders”. In een TV- en bijhorende radiocampagne passeren heldhaftige ridders, dramatische muziek en een opgezwollen stemtimbre van Herbert Flack . Tot de geluidsmannen van dienst de clichés doorprikken. En Delirirum Tremens een pak steviger in ons geheugen planten.  

Radiospot

"Mmm... lekker bierke"

Lekker gestoorde content

Met een jaarlijks content en online marketingplan werken we op TikTok, Facebook, Youtube en Instagram wereldwijd aan de brand Awareness van Delirium. Giveaways, user generated content, community management, webshop promoties, top topicals, smart ads … you name it. Maar de leukste blikvanger is misschien wel Joris. De brouwmeester van brouwerij Huyghe met een eigen lekker gestoord videokanaal.

icon
Delirium
icon
Delirium
icon
Delirium
icon
Delirium
icon
Delirium
icon
Delirium
icon
Delirium
icon
Delirium
icon
Delirium
icon
Delirium
icon
Delirium