Delirium Banner

Lekker
gestoord

Campagne Delirium Tremens

Delirium Tremens is wellicht het bekendste Belgische bier in het buitenland. Vraag gelijk welke nationaliteit een Belgisch bier te noemen en de kans is groot dat je hoort "the one with the pink elephant". Op de binnenlandse markt valt het met die bekendheid ook best mee, maar het kan altijd beter. Tegelijk met de lancering van het nieuwe Delirium-glas rolden we daarom een merkversterkende campagne uit.

Delirium poster
Delirium poster
Delirium poster

Lekker gestoord

Lekker gestoord of un vrai délire, un vrai délice. De slogan vat perfect samen waar Delirium voor staat. Een lekker premium bier dat anders voor de dag durft komen. Maar ook een bier dat staat voor gezelligheid en samenzijn. Met een reeks creatieve beelden onderstreepten we deze propositie. En natuurlijk met een campagne op alle fronten: radio, krant, affichage, social media en advertenties in de vakpers. Klapper was onder meer de Deliriumtram op de Gentse Feesten.

Delirium magazine
Pijl
Schets

Niet storen

Niet storen, iemand geniet van zijn Delirium. De baseline vertaalden we in deurhangers en advertenties die inspeelden op lekker gestoorde momenten.

Branding Branding Branding
Pijl Product shots
Delirium product shots

"MMM. Lekker bierke"

Oost-Vlaams en lekker gestoord? Dan moesten we wel Jan Mathijs casten voor deze radiospot die te horen was op Studio Brussel en MNM.

Spot beluisteren

Spin en win

Lekker gestoorde prijzen

Als we een nieuw glas lanceren, dan moet je het ook kunnen winnen, dachten we. Even aan het rad draaien, meer moest dat niet zijn. Met een social mediacampagne en wedstrijdspagina bereikten we meer dan 50000 deelnemers. Een lekker gestoord succes.

Basis Olifant Olifant
Delirium visual