de
missie
Rebranding Establis
Establis kende de voorbije jaren een spectaculaire groei. Het stabiliteitsbureau uit Roeselare verzamelde namelijk op korte tijd topklanten en topwerknemers rond zich. Een heropfrissing van hun huisstijl, logo, beeld- en woordtaal was meer dan nodig om hun ambities en DNA in de verf te zetten. En om het bedrijf een moderne, visuele identiteit te geven.


Onze
Strategie
MIX STABILITEIT
MET CREATIVITEIT
Hoe verenig je stabiliteit met creativiteit? Simpel. Door een raak beeld te kiezen. Dat vonden we voor Establis in een geometrische basisvorm: het vierkant. Een vierkant is stabiel en zit logisch in elkaar. Maar een vierkant is ook creatief en heeft potentieel wanneer het dient als bouwblok voor complexe structuren.
Minimalistische stijl
met een duidelijk verhaal
De website is het sluitstuk van de rebranding. Met het nieuwe logo en huisstijl konden we hier onze gang gaan. We kozen voor een minimalistische stijl en strakke typografie gecombineerd met prachtig sprekende beelden. Snedige copywriting vormt de kers op de taart.
Bekijk de website
Employer branding
Establis is voortdurend opzoek naar nieuw talent. De nieuwe stijl moest dan ook versterkend werken voor de employer branding van Establis op de arbeidsmarkt. We kozen voor leuke visuals van de medewerkers in combinatie met snedige copy die de waarden van Establis naar voor schuift.
het
resultaat
Klaar voor de
toekomst
Establis heeft een mooi verhaal en een uniek personeelsbeleid. Nu hebben ze ook de beeld- en woordtaal om dat verhaal verder te schrijven.
