Restyling voor Hairco
Hairco, een jonge en rebelse nieuwkomer in het kappersuniversum, droomde van een restyling die zijn ambities kracht bij zette. En die zijn niet min. Dé groothandel worden in België voor kappers en barbiers, offline en online. Hannibal bleek daarvoor de geknipte partner. Niet alleen voor onze flauwe woordspelingen maar ook voor de 360°-aanpak waarmee we Hairco overtuigden. En die bleek nodig voor brochures, events, social media, website, direct mail, huisstijl, gevel- en winkelbelettering en content marketing. Allemaal met 1 doel: Hairco dicht bij elke kapper brengen.
REBELS EN UITDAGEND?
Hallo, Neo Memphis
Een kleurrijke scene als de kappersscene verdient een evenwaardige huisstijl. De mosterd daarvoor haalden we bij Neo Memphis. Een stijl die zijn weg al vond naar de fashion designers en een echte speeltuin voor wie wil experimenteren met kleuren en vormen. De stijl was/is er niet om iedereen te behagen. Met een mengeling van kitch, pop art en art deco was en is Neo Mephis rebels voor zijn tijd. Perfect, want HAIRCO mag wat anders, rebelser zijn dan de rest.
Recht in het hart
van de doelgroep
Stijl en fashion? Dat vertel je met beelden. En dan nog liefst op social media. Want daar zit de doelgroep van Hairco, vooral op maandag. Voor de content marketing van Hairco leverden we video, formats en haarscherpe copy.