
Van Bik Interim naar Jobmatch
Bik Interim stond mee aan de wieg van de uitzendarbeid in België. Maar na meer dan 30 jaar was het tijd voor verandering.
En niet zomaar een verandering, maar wel een compleet nieuwe identiteit. Van naam over baseline naar huisstijl.
Jobmatch vond in Hannibal de ideale match om dit proces mee te begeleiden en hun nieuwe naam te lanceren.
3 doelgroepen, 3 strategieën
Jobmatch communiceert naar 3 belangrijke doelgroepen: bedrijven die met hen samenwerken, werkzoekenden die in die bedrijven aan de slag kunnen en Jobmatch-werknemers die de 2 met elkaar matchen. Voor elke doelgroep bedachten we de juiste strategie.
Een high five voor onze nieuwe naam
Eerst stuurden we een direct mail uit naar alle doelgroepen om onze nieuwe naam bekend te maken. De warmte van de hand liet de nieuwe naam zien. Daarna zetten we een mix aan offline en online middelen in om Jobmacht onder de aandacht te houden. En met succes. Kort na zijn start is Jobmatch met ongeveer 20 kantoren de snelste groeier op de interimmarkt.

