Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Op pad met de staaljager

Wie heeft staal in zijn bloed? Met die vraag trokken we letterlijk de baan op. Want wie staal in zijn bloed heeft, moet misschien bij Joris Ide aan de slag. En wie staal in zijn bloed had, werd al snel opgemerkt door onze staaljager met bijhorende metaaldetector. De guerilla-acties zetten we om in social media-advertenties die snel werden opgepikt.

Een succesvolle rekrutering

Een goeie combo van SEA, social mediamarketing en offline zichtbaarheid (baanaffiches en LED-schermen) zorgde snel voor de nodige bezoekers aan onze jobsite. En uiteindelijk tot de nodige aanwervingen. Niet evident in een regio met een lage werkloosheid en waar de war on talent nog net iets harder woedt.

icon
Joris Ide
icon
Joris Ide
icon
Joris Ide
icon
Joris Ide

En als uitsmijter een EVP

Van IDE naar IDEAAL. 3 letters erbij en je hebt een mooie EVP (Employer Value Proposition). Zo simpel ging het natuurlijk niet. Na een serie workshops met arbeiders en bedienden kwamen we samen tot een nieuwe EVP voor Joris Ide. Geschreven rond de woorden internationaal, duurzaam, entrepreneurship, ambitie, aangenaam, loyaal. Of kortweg IDEAAL.