De
Missie

Maestro, een nieuw hoofdstuk

Maestro is het interieurmerk van Depro. Voor de lancering van hun nieuwe collecties creëerden ze samen met een trendwatcher 5 unieke moods en 5 originele stijlen. Die moeten je voldoende inspiratie bieden om je interieur in te richten. Hannibal rolde dit concept verder uit, maar pakte eerst de branding van Maestro zelf aan.

Maestro - brochure
Maestro - magazine

Onze
Strategie

Een nieuwe look en feel

Logo, baseline, fotografie, tekst … het merk Maestro kreeg een volledige make-over. Eenmaal de basis goed zat, maakten we werk van een nieuwe website, brochure, advertenties, inlays enz.

MINIMALISTISCHE STIJL
MET EEN DUIDELIJK VERHAAL

Op de website komt de totaalstrategie het best naar voor. We gingen voor een minimalistische stijl, strakke typografie gecombineerd met prachtige beelden in de hoofdrol. Snedige copywriting vormt de kers op de taart.

BEKIJK DE WEBSITE
Maestro - website

Social Media

Online marketing

Interieur moet vooral gezien worden. Instagram, Pinterest en ook Facebook zijn de kanalen bij uitstek. Eerst kregen ze een update in lijn met de nieuwe branding. In nauwe samenwerking met de mensen van Maestro stelden we daarna een content kalender op. De eerste drie maanden zette Hannibal de bakens uit, daarna was het aan Maestro zelf om hun posts onder handen te nemen.

Maestro - sfeerfoto
Maestro - sfeerfoto
Maestro - sfeerfoto