Reticel header

TIME TO FEEL GOOD INSIDE

Een nieuwe website, een nieuwe baseline. Reden genoeg voor een feestje dachten ze bij Recticel. Daarom lanceerden we de campagne "Time to feel good inside". Samen met de nieuwe huisstijl organiseerden we een wedstrijd. Iedereen die recent Recticel-producten kocht, maakte kans op een housewarming. En dat onderstreepten we graag met een muzikale clip.

Direct Drummailing

WE GAVEN ER EEN LAP OP

Recticel verkoopt isolatieproducten aan veel mensen, héél veel mensen. Hun beste ambassadeurs daarvoor zijn aannemers, groothandels, architecten, enz. Met een opvallende direct mail wilden we hen in de eerste plaats bedanken en ook uitnodigen om deel te nemen aan de wedstrijd.

Win een housewarming

MAAK ZE WARM IN DE WINKEL

Met het campagnebeeld op POS-materiaal en on-the-floor-communicatie riepen we de klanten van de Gamma's, Hubo's, groothandels enz. op om mee doen aan de wedstrijd. Van februari tot mei konden iedereen die Recticel kocht, zich kandidaat stellen voor een housewarming.

Waar is da feestje?

Uit alle inzendingen lootte Recticel … gelukkigen die een housewarming cadeau kregen. Receptie, DJ, drank, hapjes … alles erop en eraan. Time to feel good inside!