Breng ons naar de B2C-markt

Wie waterkoeler zegt, denkt meteen aan kantoren, refters, bedrijfsgebouwen, enz. Bij SipWell dachten ze nog iets verder. De marktleider in waterkoelers voor bedrijven stond klaar om met mooi vormgegeven waterkoelers de particuliere markt te veroveren. Alleen. Hoe begin je daar aan? In de eerste plaats met online marketing en een juiste strategie. Dat we te weinig water drinken weet iedereen. Maar hoe los je dat op? Simpel: met een altijd in de buurt, hip uitziende, bronwaterkwaliteit schenkende waterkoeler van Sipwell. Of zoals we het in de baseline samenvatten.
Sipwell, het onweerstaanbare water.

Laptop frame
sipwell website 1
sipwell website 2

vrouwen en
kinderen eerst

Wie het nog minst drinkt van allemaal zijn de allerkleinsten. Tijd om daar verandering in te brengen. Met een facebookquiz, landingspagina’s en testimonialvideo’s van tevreden klanten wezen we de mama’s op het belang van water drinken. De campagne scoorde uitstekend online, waardoor er ook offline een vervolg kwam met radiospotjes en abribussen. Voor de kids ontwikkelden we cartoonfiguurtjes die als basis dienden voor leuke goodies en giveaways.

Sipwell bushalte

Offline,
maar …

Offline deed ook in deze campagne zijn job. Via direct mail, flyeracties en promofolders vergrootten we het bereik van de campagne. Maar eerst pakten we fotografie en branding aan.

Sipwell folder

… toch vooral online

Online werden de grote middelen ingezet. Een sterk uitgekiende content marketing en mediabuying via social media en affiliates zorgde voor een spectaculaire groei op de sociale netwerken. Onder andere testimonials, top topicals en tips om gezonder te leven zaten in de content mix.

Facebook screen
 
mini radio

Radiospot

"Zaterdag zij wij eerst uit bed en wat je dan hoort is niet de koffiezet". Het gekende geluid van een waterkoeler was het ritme en de rode draad in deze spot. Elk kwartaal was de spot te horen op de nationale zenders.