Sipwell

BRENG ONS NAAR DE B2C-MARKT

Sipwell, marktleider in B2B waterkoelers, koos Hannibal om hun nieuwste waterkoelers voor particulieren in België te introduceren. In de eerste plaats via online marketing. En die online marketing begon met een juiste strategie. Dat we te weinig water drinken weet iedereen. Maar hoe los je dat op? Simpel: met een altijd in de buurt, hip uitziende, bronwaterkwaliteit schenkende waterkoeler van Sipwell. Of zoals we het in de baseline samenvatten. Sipwell, het onweerstaanbare water.

 

VROUWEN EN KINDEREN EERST

Wie het nog minst drinkt van allemaal zijn de allerkleinsten. Tijd om daar verandering in te brengen. Met een facebookquiz, landingspagina’s en testimonialvideo’s van tevreden klanten wezen we de mama’s op het belang van water drinken. De campagne scoorde uitstekend online, waardoor er ook offline een vervolg kwam met radiospotjes en abribussen. Voor de kids ontwikkelden we cartoonfiguurtjes die als basis dienden voor leuke goodies en giveaways.

 

 

Get in touch? Click here!