Nieuws
Over de bromance tussen Hannibal en Leadinfo
Op 7 november stuurden we een Hannibaldelegatie naar het Gold Partner event van Leadinfo in Rotterdam.
Een geslaagd huwelijk, beklonken in Rotterdam
Het Gold Partner event is een avond waarop Leadinfo, de bekende leadgeneratie software, hun Gold en Diamond partners in de kijker zet. Concreet zorgt Leadinfo voor impactvolle resultaten als het op lead generation aankomt. De insights die je via de tool krijgt, geven je handige info om je leads op te volgen en te overtuigen. “Dat we de Leadinfo software implementeren in de sites van onze klanten, laat hen en ons toe het meeste te halen uit elke website visit. En het is gewoon ook erg gebruiksvriendelijk,” zegt onze online marketeer Jens.
Diamonds are forever
Dat we bij Hannibal de tool ondertussen goed in de vingers hebben, weten ze ook bij Leadinfo: “Hannibal is een van onze grootste Leadinfo-partners. 1 van de 2 Diamond partners in België en 1 van de 7 wereldwijd en dat op meer dan 2800 partners. Dankzij onze sterke samenwerking leveren we samen steeds meer waardevolle leads aan hun klanten.”
Johan Deketelaere, bestuurder bij Hannibal vult graag aan: “In België waren we pioniers in het implementeren van Leadinfo bij onze klanten. Voor ons is Leadinfo een onmisbare schakel in onze B2B lead generation campagnes.” Een win-win-win dus, voor Leadinfo, Hannibal en hun klanten.
A trip to remember
Maar terug naar het event. Voor het eerst was er op het Gold Partner event namelijk een award uitreiking. 5 categorieën, met een nominatie én de bekroning voor Hannibal. Een mooi rapport. “A trip to remember en redenen genoeg voor potentiële klanten om met ons in zee te gaan,” besluit Lisbeth, online marketeer die de award samen met Jens in ontvangst nam.