Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Maestro

Maestro is het interieurmerk van Depro. Voor de lancering van hun nieuwe collecties creëerden ze samen met een trendwatcher 5 unieke moods en 5 originele stijlen. Die moeten je voldoende inspiratie bieden om je interieur in te richten. Hannibal rolde dit concept verder uit, maar pakte eerst de branding van Maestro zelf aan.

Logo, baseline, fotografie, tekst … het merk Maestro kreeg een volledige make-over. Eenmaal de basis goed zat, maakten we werk van een nieuwe website, brochure, advertenties, inlays enz.

Op de website komt de totaalstrategie het best naar voor. We gingen voor een minimalistische stijl, strakke typografie gecombineerd met prachtige beelden in de hoofdrol. Snedige copywriting vormt de kers op de taart.

Interieur moet vooral gezien worden. Instagram, Pinterest en ook Facebook zijn de kanalen bij uitstek. Eerst kregen ze een update in lijn met de nieuwe branding. In nauwe samenwerking met de mensen van Maestro stelden we daarna een content kalender op. De eerste drie maanden zette Hannibal de bakens uit, daarna was het aan Maestro zelf om hun posts onder handen te nemen.

Bezoek de website: https://www.maestro-panel.be/nl

Our services

  • Branding
  • Online marketing
  • Website