Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Knapperig, beetgaar en vriesvers. Nee we hebben het niet over de producten van Darta. Wel over de briefing voor hun nieuwe branding. Wij trokken onze boots aan en doken in het veld.

Toegankelijk en betrouwbaar: logisch toch?

Het nieuwe logo van Darta is, euh, logisch opgebouwd rond de kernwaarden “people”, “planet”, “product” en “partnership”. Lang verhaal kort: denk menselijk en natuurlijk (afgeronde curves, vloeiende lijnen, groen blaadje) en voeg er geloofwaardigheid en expertise aan toe (diep indigoblauw, simpele vormen). Het resultaat is een logo én branding die gezonde groei en vitaliteit uitstraalt.

Zo veelzijdig zijn groenten

Roeien in een boontje of vliegen met een aardbei? Bij Darta is geen enkele vergadering boring! De speelse veelzijdigheid van groenten en fruit werd vertaald naar humoristische creaties die de meeting ruimtes wat extra spice geven.

A work of (d)art(a)