Rubio Monocoat, de expert in houtbehandeling, vroeg onze strategische hulp om hun e-commerce fijner en scherper te maken. En als het om digitale groei gaat, slaan we bij Hannibal de plank niet mis.

Slim adverteren, optimaal renderen
Niet zomaar breed mikken, maar heel gericht campagnes lanceren die (doen) klikken. Clevere remarketing, gerichte productaanbevelingen ... waarop klanten succesvol converteerden. De meest overtuigende cijfers van je digitale campagnes zijn immers die van de kassa.
Resultaten om van te glimmen
Wat Rubio Monocoat en Hannibal nog gemeen hebben? De resultaten mogen gezien worden. De e-commerce kende een stevige boost in België en Nederland. Op sociale media haalden we een maximaal rendement uit het budget, deden we de merknaam veel luider klinken en vergrootten we duidelijk de connectie en interactie met de doelgroepen. Rubio Monocoat wordt de must-have in de gereedschapskist van elke professionele schrijnwerker.












Voor blijvende indrukken
We produceerden heel wat beeldmateriaal voor uiteenlopende campagnes. De online visibiliteit steeg meer dan merkbaar door SEO en SEA krachtig en correct in te zetten. Met de nodige dynamiek op beeld en achter de schermen - en sterke producten - is Rubio Monocoat de go-to partner voor elk houtproject, binnen en buiten.