Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Groep Maatwerk

Met de start van het maatwerkdecreet op 1 april 2015 besliste de Vlaamse Federatie van Beschutte Werkplaatsen (VLAB) om voortaan onder de naam 'Groep Maatwerk' door het leven te gaan. Deze naamsverandering mocht niet ongemerkt voorbij gaan. In Hannibal vond het Vlab de geschikte partner om een imago- en bewustmakingscampagne te lanceren.

Uit de briefing haalden we vooral de woorden: bewustmaking, maatwerkbedrijven en bedrijfsleiders. Ze koppelen bleek niet zo moeilijk: hoe kun je bedrijfsleiders beter overtuigen van het nut van een samenwerking met beschutte werkplaatsen dan door andere bedrijfsleiders te laten getuigen?

In eerste fase zetten we in op een logo en huisstijl die zowel fris, onderscheidend als vooruitstrevend is in de sector. De website gaven we een serieuze make-over met gebruiksvriendelijkheid en een strakke lay-out als voornaamste troeven.

Door middel van testimonials en de baseline ‘Onze sleutel tot succes? Maatwerkbedrijven’ gaven we het startschot voor een succesvolle campagne. Het concept werd offline en online uitgerold in de vorm van printadvertenties, een campagnevideo en een radiospot.

Bezoek de website: https://www.groepmaatwerk.be/

Our services

  • Branding
  • Campagne
  • Social media
  • Website