Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Renasci

Renasci doet in Oostende wat geen enkel bedrijf tot nu toe kon. Afval verwerken zonder restafval. In recyclagemiddens is dit zonder meer revolutionair. En dat was meteen ook de insteek voor een campagne die op bijzonder korte termijn 40 medewerkers moest aantrekken. Doe mee met de revolutie en kom werken bij Renasci.

Eerst moesten we klaarstaan om de revolutie te prediken. Want behalve een stuk braakliggend terrein en wat renders van de nieuwe fabriek hadden we nog niets om mee aan de slag te gaan. Logo, huisstijl, nieuwe website, social mediakanalen, campagnebeelden … Alles werd klaargestoomd om een grote jobcampagne op gang te trekken. Voor de start van die campagne plantten we symbolisch de Renasci-vlag op hun terrein in Oostende.

De zoektocht naar die revolutionairen verliep in de eerste plaats online via Facebook, Linkedin en Google. Maar ook offline via regionale kranten. Alles werd ondersteund door content marketing die het revolutionaire van de nieuwe Renasci-jobs onderstreepte.

Maar die ook het duurzame en hoogtechnologische verhaal van Renasci vertelde. En met succes. Niet alleen werd de campagne snel opgepikt door nationale media, 95% van de vacatures raakte in minder dan een paar maanden ingevuld.

Our services

  • Branding
  • Campagne
  • Employer branding
  • Social media