Socialistische mutaliteiten
Naambekendheid en leads. Dat waren de 2 doelstellingen om de verzekeringsproducten van de Socialistische Mutualiteiten stevig op de kaart te zetten in een hyperconcurrentiële markt. Leads kwamen er via speciale landingspagina’s per verzekeringsproduct. Met content, recht in het hart van de doelgroep, zorgden we op deze micro-sites snel voor geloofwaardigheid en autoriteit. Met de vraag “Wat is jouw plan?” bundelden we alle producten in een concept voor een grootschalige campagne.
De betaalbare tandverzekering
Het prijskaartje van je tanden? Betaalbaar met Dentaplan. De grootste USP goten we meteen in een heel functioneel concept. Dit concept versterkten we verder met testimonials van mensen van diverse leeftijden die toonden hoe de tandverzekering hun leven aangenamer maakte. Alleen in de bioscoop werkten we met een meer creatief concept om wat meer stopping power te genereren.
Tandje bijschakelen
Meer naamsbekendheid betekende zo slim mogelijk mikken op een tamelijk brede doelgroep. Want een tandverzekering is voor heel wat persona’s interessant. Onder meer verschillende radiozenders (geselecteerd op doelgroep +45), bioscoop (gezinnen met kinderen), publireportages (seniorenmagazines) en outdoor communicatie selecteerden we op basis van onze doelgroepen. Alles om een tandje bij te schakelen voor de naambekendheid van het product en het ziekenfonds.
Content is King
Voor een tandverzekering ben je best bij de Socialistische Mutualiteiten. Met relevante content en een volgehouden inspanning overtuigden we de doelgroepen van onze relevantie en autoriteit. Het resultaat van die inspanning zagen we in het aantal ingevulde aanvraagformulieren dat maand na maand bleef stijgen. De strategie van owned media waar we doordachte content marketing opvoeren, bleek cruciaal om van prospects echte leads te maken.
Our services
- Campagne
- Lead generation
- Social media