De Libeertcampagne is in het land
Met een welgemikte visual tonen we de Sint-chocolade van Libeert aan heel Vlaanderen. Maar echt makkelijk blijkt dat niet. Sinterklaas kan maar moeilijk afscheid nemen van zijn chocolade. Want Libeert-chocolade, die is gewoon te lekker om los te laten.
Voor iedereen voor elk moment
Chocolade? Is dat niet iets voor Sinterklaas, valentijn of Pasen? Nee dus. En zeker geen Libeert chocolade. Deze lekkernij, volgens aloud familierecept, past bij elk moment. Spontaan of traditioneel. Met deze boodschap zetten we de marktleider in holle chocolade figuren nog wat steviger op de kaart. Volgens een uitgekiend recept en met designs en beelden om bij te smelten.
Dat vraagt om Libeert
Een nieuw verhaal vraagt om een nieuwe website.
En dan uiteraard een website die de rijke geschiedenis en toekomst van Libeert in geuren en kleuren vertelt.
Ruby, de vierde chocoladesmaak
Je hebt wit, bruin, donker. En dan heb je Ruby, de vierde chocoladesmaak. Ruby verleidt met zijn rozerode kleur en overweldigt met zijn intens fruitige smaak en frisse, zure toetsen. Perfect om een romantisch moment nog romantischer te maken. Of om smaakvolle advertenties en pancartes mee te maken.
Packaging om in te bijten
Het is natuurlijk de inhoud die telt, maar voor de verpakking hebben we ook een (cacao)boontje. Delidino’s of pralines, ons grafisch team zette er graag zijn tanden in.